Reklamace
Objevila se na vašich botách v záruční době nějaká vada? Reklamaci můžete uplatnit dvěma způsoby.
Vrácení na prodejně
- Zboží pošlete na adresu
- Vyplňte formulář Vrácení zboží
- na prodejně ho s vámi sepíše prodejce
- nebo ho vytištěný vyplňte už doma a přineste s sebou
Odeslání přes zásilkovnu
- Vyplňte vytištěný formulář Vrácení zboží
- Zboží a formulář bezpečně zabalte
TIP: Zboží které nám vracíte stačí vložit samostatně do obálky, pro reklamace není originální krabice potřeba.
Jak bude reklamace probíhat?
- Pokud je vada opravitelná, tak ji v co nejkratší době necháme profesionálně opravit.
- Pokud již boty opravit nepůjdou, vyměníme vám je za nový pár.
- V případě že boty už nemáme, nebo reklamaci nestihneme vyřídit do lhůty 30 dní, vrátíme vám peníze na účet.
Není možné reklamovat:
- běžné opotřebení obuvi
- mechanické poškození
- nepadnoucí obuv či nekomfort při nošení
- vady způsobené nedostatečnou údržbou a nesprávným používáním
- vady způsobené opravami svépomocí
Chcete boty vrátit, protože vám nesedí velikost nebo jste se rozhodli pro jiný model? Je to jednoduché. Tady vám poradíme jak na to.
Potřebujete poradit s vrácením nebo reklamací zboží?
Zavolejte nám v pracovní dny od 09 do 16 na telefonní číslo +420 774 665 445 nebo napište na: arikaplus@seznam.cz.
Zkušení barefoot experti jsou tu, aby vám pomohli.